FAQ

Hieronder vind je antwoorden op de vragen die het meest aan onze klantenservice worden gesteld. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice (klantenservice@slimacademy.nl) of bel: 010 – 214 32 45. Telefonisch zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Of benader ons via Whatsapp op 06 43 95 27 16 (bereikbaar van 9:00 tot 17:00).

Algemeen

Wanneer je na meer dan 2 werkdagen nog niets ontvangen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Deze kan voor je uitzoeken waar het probleem zich bevindt. Hou er rekening mee dat PostNL alleen bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag. 

Je kunt bellen op 010-2140601 of mailen naar klantenservice@slimacademy.nl.

Tip: kijk even goed in je bestelbevestiging of jouw boekje al beschikbaar is, vaak kan je de boekjes al eerder kopen dan wanneer ze daadwerkelijk beschikbaar zijn.

De levertijd is afhankelijk van de verschijningsdata van de producten die je besteld hebt. Alle verslagen worden naar je verstuurd zodra ze beschikbaar zijn. De specifieke verzenddata vind je ook in je bestelbevestiging.

Heb je meerdere producten besteld met verschillende verschijningsdata? Dan verzenden we deze op de data dat ze beschikbaar zijn. Je kunt dan meerdere enveloppen van ons ontvangen. Uiteraard betaal je hiervoor geen extra verzendkosten.

Na verzenden zijn de verslagen de volgende dag bij je in huis, afhankelijk van de bezorging van PostNL. De bezorging van PostNL vindt als volgt plaats:

95% van de samenvattingen die voor 19:00 worden besteld, worden de volgende werkdag geleverd. 5% van de samenvattingen die voor 19:00 worden besteld, worden na twee werkdagen afgeleverd.

Houd er rekening mee dat PostNL alleen bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag. 

Bovenaan de webpagina kun je kiezen voor ‘registreer’. Je kan hier je gegevens invullen en kiezen voor ‘verstuur’ om je account aan te maken.

Het is niet verplicht om voorafgaand aan je eerste bestelling te registeren, je kunt dit ook nog gewoon tijdens je bestelling doen.

Het wachtwoord wat je op moet geven, mag je zelf verzinnen. Je kunt je wachtwoord en emailadres na het aanmaken van je profiel eenvoudig wijzigen. Mocht je je wachtwoord ooit vergeten dan kun je dit eenvoudig via de website resetten.

Je kunt bij Slim Academy op drie manieren betalen:

Automatische incasso

Je machtigt SlimStuderen B.V. om éénmalig het bedrag van de bestelling van je rekening af te schrijven. Je vult hiervoor bij je bestelling je rekeningnummer in. Wij nemen jouw order direct in behandeling en schrijven het geld na enkele dagen van jouw rekening af. Deze betaalmethode is gratis.

iDEAL

Uiteraard kan je bij SlimStuderen.nl ook met iDEAL betalen. Ook bij deze betaalwijze nemen wij jouw order direct in behandeling. Voor deze betaalmethode brengen we € 0,50 in rekening.

Creditcard

Tot slot kan je ook met je creditcard betalen. Net als bij de andere betaalmethodes nemen wij jouw order hierbij direct in behandeling. Voor deze betaalmethode brengen we € 0,50 in rekening.

Tip: automatische incasso is de meest voordelige manier van betaling!

Moet je toch handmatig betalen n.a.v. bijvoorbeeld een mislukte incasso? Dan kun je dit overmaken naar het rekeningnummer (IBAN) van Slim Academy B.V.: NL81 ABNA 0590 3250 00.

Voor het verzenden van de verslagen betaal je een bijdrage van €1.95. Dit bedrag ligt lager dan de werkelijke posttarieven en dan de bedragen die worden gehanteerd door andere aanbieders.

Wanneer je de verslagen ophaalt bij een van onze verkooppunten, betaal je uiteraard geen verzendkosten.

Wil je jouw verslagen kopen bij een verkooppunt? Kijk dan op deze pagina voor een lijst met onze verkooppunten.

De verslagen van Slim Academy hebben betrekking op de verplichte literatuur en colleges van de verschillende vakken.

Aanvullende informatie over de inhoud, aantal pagina’s en aanpassingen ten opzichte van eerdere jaren is terug te vinden onder ‘meer weergeven’ bij het desbetreffende verslag in de shop.

Heb je een specifieke vraag? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice.

Dit is afhankelijk van jouw situatie. Wanneer wij samenvattingen aanbieden voor jouw aankomende studiejaar, zetten we jouw abonnement automatisch om in een abonnement voor het nieuwe collegejaar. Als je dit jaar een bachelor 2 abonnement had, ontvang je volgend jaar automatisch de samenvattingen van bachelor 3.

Wanneer jij nu in (bijvoorbeeld) bachelor 3 zit en wij geen samenvattingen aanbieden voor de master, dan wijzigen we jouw abonnement in een lifetime abonnement, wat inhoudt dat je (na afloop van je studie) toegang krijgt tot alle samenvattingen van de studie, zodat je deze als naslagwerk in je verdere carrière kunt gebruiken.

Mogelijk wijzigt de prijs van je abonnement. Hierover sturen we jou in augustus uiteraard een informerende mail. Mocht je dan onverhoopt besluiten om je abonnement stop te zetten, dan kan je ons dat eenvoudig per mail laten weten voor 1 september.

Onze abonnementen hebben een vaste looptijd van 12 maanden. Dit betekent dat je in de eerste 12 maanden na afsluiten van je abonnement je dit niet kunt opzeggen. Na afloop van deze 12 maanden is je abonnement maandelijks opzegbaar en kan je dus zelf bepalen per welke maand je dit abonnement opzegt.

Uiteraard hebben wij met het bepalen van de prijs van een abonnement rekening gehouden met het feit dat je in de zomer minder of geen producten ontvangt, zodat je met een abonnement nooit teveel betaalt en altijd voordeliger uit bent dan bij het aanschaffen van losse samenvattingen.

Bij het afsluiten van je abonnement voor collegejaar kon je kiezen tussen een betaling per maand of een betaling per jaar. In beide gevallen heb je echter een abonnement afgesloten voor het collegejaar dat loopt tot en met 31 augustus. Dit betekent dat de maandelijkse incasso doorloopt tot en met augustus. Uiteraard hebben wij met het bepalen van de prijs hier rekening mee gehouden, zodat je nooit teveel betaalt.

Met een Lifetime Abonnement ben jij na het afstuderen altijd up-to-date met alle relevante stof binnen jouw vakgebied. Je hebt onbeperkt digitaal toegang tot alle samenvattingen voor elk vak wat je hebt gevolgd gedurende jouw studie of nieuw gegeven wordt. Voor maar 48 euro per jaar blijf jij op de hoogte van alle (academische) ontwikkelingen binnen jouw vakgebied! 

Let op! Lifetime Abonnementen kunnen alleen worden afgenomen door oud-klanten van Slim Academy, Slimstuderen.nl en Capita Selecta.

Het rekeningnummer (IBAN) van SlimStuderen B.V. is NL81 ABNA 0590 3250 00 te Rotterdam.

Wanneer je een samenvatting bestelt, kun je aangeven op welke wijze je deze wilt ontvangen. Hierbij zijn er verschillende mogelijkheden:

– Alleen op papier

– Op papier én digitale toegang

– Alleen digitaal

Wanneer je kiest voor een van de laatste twee opties, krijg je ook digitale toegang tot je samenvatting. Je ontvangt zodra je samenvatting beschikbaar is direct een e mail om je account aan te maken om je samenvattingen digitaal te kunnen lezen.

Jouw samenvattingen zijn gedurende het hele collegejaar beschikbaar. Aan het eind van het collegejaar verwijderen wij de documenten. Het is niet mogelijk om een digitale samenvatting uit te printen.

Je kunt de samenvatting lezen via het internet (slimstuderen.mydox.nl) of in één van onze apps voor je telefoon, tablet of Windows 10 PC. Zoek even op SlimStuderen in de appstore en je vindt onze apps vanzelf! Op dit moment zijn onze apps alleen beschikbaar in de Nederlandse appstore.

 

Zijn er zaken onduidelijk, aarzel dan niet om ons even te bellen op 010 714 23 43 of te mailen via klantenservice@slimacademy.nl!

Vragen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact me je op!

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op onze website, één van de bedrijfsonderdelen, onze producten en diensten, of de mogelijkheden om samen te werken met Slim Academy? Neem dan contact op met ons door dit formulier in te vullen. Je kunt ons ook bellen via 010 214 32 45.