FAQ
Hieronder vind je antwoorden op de vragen die het meest aan onze klantenservice worden gesteld. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice (klantenservice@slimacademy.nl) of WhatsApp.
Wanneer kan ik mijn samenvatting verwachten?
Waar kan ik het supplement vinden?
Vragen over de Slim Academy app
Check allereerst of je de nieuwe of oude Slim Academy app gebruikt. Sinds 15 maart is de ondersteuning voor de oude app gestopt. Je kunt nu al je boekjes van het jaar 2023/2024 in de bibliotheek van de app zien. Nog steeds niet zichtbaar? Neem dan contact op met klantenservice@slimacademy.nl
Download de app op je telefoon of als je liever een ander apparaat gebruikt zoals je ipad/tablet of laptop, log dan in via de browser.
De (download) links naar onze app zijn:
Via je browser inloggen op https://app.slimacademy.nl.
Je logt heel makkelijk in op onze nieuwe digitale leeromgeving. Jouw account is namelijk hetzelfde (gebruikersnaam en wachtwoord) als van onze website www.SlimAcademy.nl
Op je telefoon kan je de app downloaden. Wil je een ander apparaat gebruiken dan je telefoon, zoals een tablet/ipad of laptop? Log dan in via de browser.
De (download) links naar onze nieuwe apps zijn:
Via je browser kan je inloggen op https://app.slimacademy.nl.
Voor Windows/Microsoft is er geen app beschikbaar en op dit moment hebben we geen plannen om die te ontwikkelen.
Bijna! We zijn op dit moment hard bezig om de app voor tablets te optimaliseren. Deze kan je al gebruiken. Daarnaast hebben we een browser versie, die is beschikbaar op elk apparaat.
Voor Apple zijn we nog bezig om dit live te krijgen, maar dit komt er ook als het goed is binnen nu en een paar weken aan.
De (download) links naar onze apps zijn:
Via je browser kan je inloggen op https://app.slimacademy.nl.
Met de Slim Academy app kun je onder andere offline studeren, zoeken, markeren, notities maken, oefenvragen maken en feedback geven aan onze auteurs. Zo kun jij nog makkelijker digitaal studeren!
Op dit moment is offline studeren met de boekjes nog niet mogelijk. We zijn wel bezig met de integratie van deze functie binnen de app, zodat dit in de toekomst mogelijk is.
Abonnementen
Je kan je abonnement opzeggen door een mailtje te sturen naar onze klantenservice: klantenservice@slimacademy.nl. Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. Zorg dus dat je voor de eerste van de maand een mailtje hebt gestuurd!
Onze abonnementen hebben in het collegejaar van aanschaf, een vaste looptijd tot het einde van dat collegejaar. Dit betekent dat je in het eerste collegejaar van je abonnement, dit niet kunt opzeggen. Na afloop van dit collegejaar is je abonnement maandelijks opzegbaar en kan je dus zelf bepalen per welke maand je dit abonnement opzegt.
Uiteraard hebben wij met het bepalen van de prijs van een abonnement rekening gehouden met het feit dat je in de zomer minder of geen producten ontvangt, zodat je met een abonnement nooit teveel betaalt en altijd voordeliger uit bent dan bij het aanschaffen van losse samenvattingen.
Bij het afsluiten van je abonnement voor collegejaar kon je kiezen tussen een betaling per maand of een betaling per jaar. In beide gevallen heb je echter een abonnement afgesloten voor het collegejaar dat loopt tot en met 31 augustus. Dit betekent dat de maandelijkse incasso doorloopt tot en met augustus.
De levertijd is afhankelijk van de verschijningsdata (zie video hierboven) van de producten die je besteld hebt. Alle verslagen worden naar je verstuurd zodra ze beschikbaar zijn. De specifieke verzenddata vind je ook in je bestelbevestiging.
Heb je meerdere producten besteld met verschillende verschijningsdata? Dan verzenden we deze op de datum dat ze beschikbaar zijn. Je kunt dan meerdere enveloppen van ons ontvangen. Uiteraard betaal je hiervoor geen extra verzendkosten.
Na verzenden zijn de verslagen de volgende dag bij je in huis, afhankelijk van de bezorging van PostNL. De bezorging van PostNL vindt als volgt plaats:
> 95% van de samenvattingen die voor 19:00 worden besteld, worden de volgende werkdag geleverd.
> 5% van de samenvattingen die voor 19:00 worden besteld, worden na twee werkdagen afgeleverd. Houd er rekening mee dat PostNL alleen bezorgt op maandag tot en met zaterdag.
Om de wachttijd voor nieuwe boekjes te overbruggen, zijn voor abonnees alle boekjes van het voorgaande jaar alvast beschikbaar gemaakt in de app- en webomgeving.
Zolang je een abonnee bent, zijn alle boekjes die je eerder hebt aangeschaft beschikbaar in digitale vorm in de app- en webomgeving. In het geval je geen abonnee (meer) bent, dan zijn de digitale samenvattingen slechts beschikbaar tot het einde van het collegejaar. Daarna is de licentie verlopen. Dit kun je ook terugvinden in de verkoopvoorwaarden. Zonder abonnement kan je dus de samenvattingen van vorig jaar niet meer zien.
Je kunt via jouw Slim Academy account aangeven wanneer jij welke boekjes wil ontvangen. Als je naar bestelgeschiedenis gaat kun je een verzenddatum aangeven. Hieronder staat een video die laat zien waar je het precies kan vinden.
De samenvattingen komen altijd online op de dag van de verschijningsdatum. Op de dag van de verschijningsdatum worden de samenvattingen ook per post verzonden. De verschijningsdatum kun je altijd opzoeken door de betreffende samenvatting op te zoeken in de webshop. Filmpje: wanneer komt mijn samenvatting uit?
Voor abonnees geldt dat alle boekjes van het voorgaande jaar alvast beschikbaar worden gemaakt in de app- en webomgeving. Daarmee wordt de wachttijd voor de nieuwe boekjes overbrugd.
Het abonnement heeft een aantal voordelen ten opzichte van het totaalpakket:
– De prijs van een abonnement is lager dan van alle totaalpakketten bij elkaar opgeteld.
– Bij een abonnement hoef je maar één keer te betalen voor de orderkosten. Bij losse bestellingen, zoals het totaalpakket, dien je deze kosten elke keer te betalen (€3,49 per bestelling).
– Bij een abonnement krijg en behoud je ook de toegang tot de digitale samenvattingen van het voorgaande jaar. Zo kan je gelijk aan het begin van het blok beginnen met studeren. Dit is niet zo bij het totaalpakket.
– Bij een abonnement krijg en behoud je ook de toegang tot de digitale samenvattingen die je ooit eerder hebt aangeschaft.
Bij de aanschaf van een abonnement ontvang je altijd alle papieren samenvattingen van de vakken waarvan het tentamen nog niet heeft plaatsgevonden. Daarnaast krijg en behoud je ook de toegang tot de digitale samenvattingen van het voorgaande jaar.
Dit komt omdat wij de prijs van een abonnement altijd baseren op de hoeveelheid boekjes die bij het abonnement inbegrepen zijn. Een abonnement met 50 boekjes kost daarom ook meer dan een abonnement waar maar 30 boekjes voor worden uitgebracht.
Dat kan. Bij het opzeggen van een roterend abonnement kijkt Slim Academy naar hoeveel boekjes je geleverd hebt gekregen. Als je procentueel meer boekjes geleverd hebt gekregen dan het aantal maanden dat je hebt betaald, dan kan je niet per direct opzeggen.
Voorbeeld: Je kan maximaal 12 boekjes krijgen, en hebt 9 boekjes laten leveren en wil opzeggen in november. Je hebt dan 75% van de boekjes gehad en maar 25% van het jaar betaald. Je mag dan opzeggen per mei (75% van het jaar).
Een bestelling kan achteraf niet meer worden aangepast.
Met een Lifetime Abonnement ben jij na het afstuderen altijd up-to-date met alle relevante stof binnen jouw vakgebied. Je hebt digitaal toegang tot alle nieuwe samenvattingen voor alle vakken van jouw studie. De samenvattingen worden na het tentamen geupload in jouw digitale Slim Academy omgeving. Voor maar 48 euro per jaar blijf jij dus op de hoogte van alle (academische) ontwikkelingen binnen jouw vakgebied!
Let op! Lifetime Abonnementen kunnen alleen worden afgenomen door oud-klanten van Slim Academy, Slimstuderen.nl en Capita Selecta.
Onze abonnementen hebben een vaste looptijd tot het einde van het collegejaar waarin ze zijn aangeschaft. Dit betekent dat je tijdens het eerste collegejaar van je abonnement geen mogelijkheid hebt om het op te zeggen. Na het einde van dat collegejaar kun je het abonnement maandelijks opzeggen, waardoor je zelf kunt kiezen in welke maand je het wilt beëindigen.
Bij het bepalen van de prijs van het abonnement hebben we rekening gehouden met het feit dat je in de zomer mogelijk minder of geen producten ontvangt. Dit betekent dat als je in de zomer niet door zou betalen, je maandelijkse kosten hoger zouden zijn omdat je dan maar betaalt van september t/m juni. Daarnaast ben je met een abonnement altijd voordeliger uit dan wanneer je de samenvattingen los zou kopen.
Als laatste kon je bij het afsluiten van je abonnement kiezen tussen een maandelijkse of jaarlijkse betaling. Ongeacht de gekozen betalingsmethode loopt het abonnement echter door tot en met 31 augustus van het desbetreffende collegejaar. Dit betekent dat de maandelijkse incasso blijft lopen tot en met augustus.
Dit is afhankelijk van jouw situatie. Wanneer wij samenvattingen aanbieden voor jouw aankomende studiejaar, zetten we jouw abonnement automatisch om in een abonnement voor het nieuwe collegejaar. Als je dit jaar een bachelor 2 abonnement had, ontvang je volgend jaar automatisch de samenvattingen van bachelor 3.
Wanneer jij nu in (bijvoorbeeld) bachelor 3 zit en wij geen samenvattingen aanbieden voor de master, dan wijzigen we jouw abonnement in een lifetime abonnement, wat inhoudt dat je (na afloop van je studie) toegang krijgt tot alle samenvattingen van de studie, zodat je deze als naslagwerk in je verdere carrière kunt gebruiken.
Mogelijk wijzigt de prijs van je abonnement. Hierover sturen we jou in augustus uiteraard een informerende mail. Mocht je dan onverhoopt besluiten om je abonnement stop te zetten, dan kan je ons dat eenvoudig per mail laten weten voor 1 september.
Als we geen opzegging van je hebben ontvangen is jouw abonnement inderdaad door blijven lopen. Opzeggen kan door te mailen naar klantenservice@slimacademy.nl. We zetten jouw abonnement dan per einde van de maand stop.
Helaas is het technisch niet mogelijk voor ons om het abonnement om te zetten. Je kunt zelf via de website een nieuw abonnement aanschaffen. Zodra je dit hebt gedaan kun je onder vermelding van jouw ordernummer een mailtje sturen naar klantenservice@slimacademy.nl. Wij annuleren dan het verkeerde abonnement.
Ik heb Nederlandse samenvattingen besteld, maar deze moesten in het Engels. Kan ik dit nog wisselen?
Zolang de samenvattingen nog niet zijn verzonden is dit mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Heb je de samenvattingen alleen digitaal, neem dan ook contact op.
Alle abonnementen lopen door tot het einde van het collegejaar. Na augustus zijn alle abonnementen maandelijks opzegbaar. Mocht je dus een jaarbetaling hebben gekozen, kun je dit wijzigen na de looptijd of andersom.
Bestellingen annuleren/retourneren
Je kunt jouw aankoop annuleren door de boekjes in ongebruikte staat naar ons te retourneren. De verzendkosten hiervan zijn voor eigen rekening. Graag verzoeken we je om op de envelop te schrijven ‘Cancel Slim Academy – ordernummer.’
De samenvattingen kunnen retour naar:
Slim Academy – 6e verdieping
Marconistraat 16
3029AK Rotterdam
Zorg ervoor dat je ook een verzendbewijs meekrijgt. Zodra wij een kopie van jouw verzendbewijs krijgen in onze mailbox kunnen we het annulerings proces verder in gang zetten.
Annuleren is niet mogelijk. Ligt de verschijningsdatum van jouw samenvatting nog in de toekomst, mail dan zo snel mogelijk naar de klantenservice@slimacademy.nl en zet in het onderwerp annuleren – ordernummer.
Kortingscodes
Helaas is het niet mogelijk om achteraf de kortingscode toe te passen. Alleen als je boekjes nog niet verzonden zijn kun jij je bestelling nog annuleren. Dit kan je doen door te mailen naar onze klantenservice. Zet vervolgens in het onderwerp annuleren – ordernummer.
Check of de code nog geldig is, of er een spatie voor/achter de code staat en of de code voor het juiste product is. Sommige kortingscodes zijn alleen voor een abonnement of een losse samenvatting. Stuur een mail naar de klantenservice als je er niet uitkomt en laat weten welke code je gebruikt. We kunnen dan controleren wat er fout gaat.
Let op: De kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.
Losse aankoop
In het geval je geen abonnee (meer) bent, dan zijn de digitale samenvattingen slechts beschikbaar tot het einde van het collegejaar. Daarna is de licentie verlopen. Dit kun je ook terugvinden in de verkoopvoorwaarden. Zonder abonnement kan je dus de samenvattingen van vorig jaar niet meer zien. Als je een abonnement neemt, worden alle boekjes die je eerder hebt aangeschaft beschikbaar in digitale vorm in de app- en webomgeving.
Nee, een bestelling kan achteraf niet meer worden aangepast.
De levertijd is afhankelijk van de verschijningsdata van de producten die je besteld hebt. Alle verslagen worden naar je verstuurd zodra ze beschikbaar zijn. De specifieke verzenddata vind je ook in je bestelbevestiging.
Heb je meerdere producten besteld met verschillende verschijningsdata? Dan verzenden we deze op de data dat ze beschikbaar zijn. Je kunt dan meerdere enveloppen van ons ontvangen. Uiteraard betaal je hiervoor geen extra verzendkosten.
Na verzenden zijn de verslagen de volgende dag bij je in huis, afhankelijk van de bezorging van PostNL. De bezorging van PostNL vindt als volgt plaats:
95% van de samenvattingen die voor 19:00 worden besteld, worden de volgende werkdag geleverd. 5% van de samenvattingen die voor 19:00 worden besteld, worden na twee werkdagen afgeleverd.
Houd er rekening mee dat PostNL alleen bezorgt op maandag tot en met zaterdag.
Voor abonnees geldt dat alle boekjes van het voorgaande jaar alvast beschikbaar worden gemaakt in de app- en webomgeving. Daarmee wordt de wachttijd voor de nieuwe boekjes overbrugd. Mocht je dit ook willen, dan raden we je aan een abonnement aan te schaffen via onze website.
Je kunt feedback aangeven door in de app de tekst te selecteren en op het vlaggetje te drukken. De feedback kan je daarna invoeren. De auteur krijgt dan jouw feedback doorgestuurd en kan het daarna meteen aanpassen in de digitale samenvatting.
Studeer je alleen op papier? Dan kan je de fout melden door te mailen naar klantenservice@slimacademy.nl. Geef hierbij aan om welke samenvatting het gaat (naam + ordernummer) en aan welke universiteit je studeert.
Je ontvangt alle samenvattingen waarvan het tentamen nog moet komen vanaf het moment dat je het abonnement hebt afgesloten via de website. Je kunt het beste na de tentamens een abonnement aanschaffen. Op die manier ontvang je de boekjes die je al hebt ontvangen niet nog een keer.
Ik heb Nederlandse samenvattingen besteld, maar deze moesten in het Engels. Kan ik dit nog wisselen?
Zolang de samenvattingen nog niet zijn verzonden is dit mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Heb je de samenvattingen alleen digitaal? Neem dan ook contact op met de klantenservice.
De samenvattingen komen altijd online op de dag van de verschijningsdatum. Op de dag van de verschijningsdatum worden de samenvattingen ook per post verzonden. De verschijningsdatum kun je altijd opzoeken door de betreffende samenvatting op te zoeken in de webshop. Filmpje: wanneer komt mijn samenvatting uit?
Voor abonnees geldt dat alle boekjes van het voorgaande jaar alvast beschikbaar worden gemaakt in de app- en webomgeving. Daarmee wordt de wachttijd voor de nieuwe boekjes overbrugd. Mocht je dit ook willen, dan raden we je aan een abonnement aan te schaffen via onze website.
Wanneer je een samenvatting bestelt, kun je aangeven op welke wijze je deze wilt ontvangen. Hierbij zijn er verschillende mogelijkheden:
– Alleen op papier
– Alleen digitaal
– Op papier én digitale toegang
Wanneer je kiest voor één van de laatste twee opties, krijg je ook digitale toegang tot je samenvatting. Je ontvangt zodra je samenvatting beschikbaar is direct een e-mail om je account aan te maken, zodat je jouw samenvattingen digitaal kan lezen.
In het geval je geen abonnee (meer) bent, dan zijn de digitale samenvattingen slechts beschikbaar tot het einde van het collegejaar. Daarna is de licentie verlopen. Dit kun je ook terugvinden in de verkoopvoorwaarden. Als je een abonnement neemt, blijven al deze boekjes beschikbaar in digitale vorm in de app- en webomgeving.
Je kunt de samenvatting lezen via je browser via: https://app.slimacademy.nl/ op je tablet/ipad of laptop. Óf download de app op je telefoon via de appstore.
Betalingen/kosten
De afschrijving van het abonnement vindt altijd rond de 25e van de maand plaats. Je betaalt achteraf. (Bijvoorbeeld: op 25 september betaal je voor de maand september).
Orderkosten zijn administratiekosten voor het verwerken van jouw bestelling.
Orderkosten zijn de administratiekosten die wij rekenen voor het verwerken van jouw bestelling.
Een eenmaal mislukte incasso kan niet nog een keer uitgevoerd worden. Je krijgt vanzelf een betalingsherinnering met de gegevens om het bedrag alsnog handmatig over te maken. Je kunt ook het handmatig overmaken naar: SLIMSTUDEREN BV, NL81 ABNA 0590 3250 00.
Binnen 14 dagen staat het geld terug op je rekening.
Stuur een mailtje naar klantenservice@slimacademy.nl en stuur daarbij een screenshot van het dubbele afschrift en vermeld hierbij je ordernummer.
Voor het verzenden van de verslagen betaal je een bijdrage van €1.95. Dit bedrag ligt lager dan de werkelijke posttarieven en dan de bedragen die worden gehanteerd door andere aanbieders.
Wanneer je de verslagen ophaalt bij een van onze verkooppunten, betaal je uiteraard geen verzendkosten. Wil je jouw verslagen kopen bij een verkooppunt? Kijk dan op deze pagina voor een lijst met onze verkooppunten.
Het rekeningnummer (IBAN) van SlimStuderen B.V. is NL81 ABNA 0590 3250 00 te Rotterdam.
Je kunt bij Slim Academy op drie manieren betalen:
Automatische incasso
Je machtigt SlimStuderen B.V. om éénmalig het bedrag van de bestelling van je rekening af te schrijven. Je vult hiervoor bij je bestelling je rekeningnummer in. Wij nemen jouw order direct in behandeling en schrijven het geld na enkele dagen van jouw rekening af. Deze betaalmethode is gratis.
iDEAL
Uiteraard kan je bij SlimStuderen.nl ook met iDEAL betalen. Ook bij deze betaalwijze nemen wij jouw order direct in behandeling. Voor deze betaalmethode brengen we € 0,50 in rekening.
Creditcard
Tot slot kan je ook met je creditcard betalen. Net als bij de andere betaalmethodes nemen wij jouw order hierbij direct in behandeling. Voor deze betaalmethode brengen we € 0,50 in rekening.
Tip: automatische incasso is de meest voordelige manier van betaling!
Moet je toch handmatig betalen n.a.v. bijvoorbeeld een mislukte incasso? Dan kun je dit overmaken naar het rekeningnummer (IBAN) van Slim Academy B.V.: NL81 ABNA 0590 3250 00.
Bezorging
Als jouw boekje meer dan 2 werkdagen geleden is verzonden, stuur dan een mail naar onze klantenservice met jouw ordernummer.
Wanneer je na meer dan 2 werkdagen nog niets ontvangen hebt, kun je mailen naar klantenservice@slimacademy.nl. Zij kunnen voor je uitzoeken waar het probleem zich bevindt. Houd er rekening mee dat PostNL alleen bezorgd op maandag tot en met zaterdag.
Wanneer je na meer dan 2 werkdagen nog niets ontvangen hebt, kun je mailen naar klantenservice@slimacademy.nl. Zij kunnen voor je uitzoeken waar het probleem zich bevindt. Houd er rekening mee dat PostNL alleen bezorgd op maandag tot en met zaterdag.
Tip: kijk even goed in je bestelbevestiging of jouw boekje al beschikbaar is, vaak kan je de boekjes al eerder kopen dan wanneer ze daadwerkelijk beschikbaar zijn.
Dat kan gebeuren! Je kunt het adres zo snel mogelijk in je Slim Academy account wijzigen. Als je bestelling dan al onderweg is, kunnen wij het eventueel alsnog verzenden. Je kunt ons contacteren via klantenservice@slimacademy.nl
Tentamentrainingen
Zeker! Sinds 2024 zijn we weer begonnen met het geven van tentamentrainingen. Op dit moment zijn er trainingen voor Rechten in Amsterdam, Leiden, Utrecht en Groningen. Zou je graag tentamentrainingen zien voor jouw studie? Mail dan naar c.jones@slimacademy.nl met je vraag en voorstel.
Daarnaast bieden wij ook 1 op 1 studie- en scriptiebegeleiding aan. Mocht je hier interesse in hebben, dan kun je een gratis telefonisch adviesgesprek aanvragen: https://slimacademy.nl/gratis-adviesgesprek/
De link naar de tentamentraining wordt op onze website gezet.
1. Log in op onze website
2. Klik op het gebruikerspoppetje
3. Vervolgens kan je via je bestelgeschiedenis de cursus/opname bekijken. Op deze pagina staat de zoomlink van de liv ecursus en hier zijn achteraf ook de opnames te vinden
De Powerpoint slides worden toegevoegd als supplement. Deze kan je terugvinden in je account bij ‘supplementen’.
Alle tentamentrainingen worden opgenomen en na afloop op de website geplaatst. Je kan de opnames terugvinden op dezelfde pagina van de link naar de tentamentraining.
De tentamentrainingen worden gegeven door ouderejaars studenten die het vak met een goed cijfer (8+) hebben afgerond. De trainingen worden gemaakt door een team van ervaren juristen.
Het tijdstip van de tentamentraining kan je terugvinden op de website (waar je deze koopt).
Kijk of de mail niet per ongeluk beland is in de spambox/ ongewenste e-mails. Stuur anders een berichtje naar onze manager tentamentraining: Cindy Jones, c.jones@slimacademy.nl of stuur een berichtje naar onze klantenservice.
Je kan altijd terecht bij de manager tentamentraining: Cindy Jones, c.jones@slimacademy.nl of stuur een berichtje naar onze klantenservice.
Supplementen
Supplementen zijn aanvullingen op een samenvatting. Bijvoorbeeld als het laatste college nog gegeven moet worden, maar de samenvatting is al gemaakt, komt de samenvatting van dit college als supplement in je account.
De supplementen kun je vinden door in te loggen op jouw Slim Academy Account. Je kunt dan naar het tabblad ‘Supplementen’ gaan. Daar kun je alle supplementen van jouw samenvattingen vinden. Als alternatief kun je ook via de webshop naar het betreffende boekje gaan. Op de bestelpagina van het boekje kun je ook een link naar de supplementen vinden.
Wanneer de supplementen online komen, is afhankelijk van welke studie je doet. Over het algemeen geldt dat we de supplementen zo snel mogelijk na de betreffende colleges proberen te publiceren. De verschijningsdatum wordt bepaald aan de hand van de collegedagen en er wordt natuurlijk ook gekeken wanneer het fijnst voor jou is om je boekje te krijgen! Dit wordt per blok bepaald en dit zetten we op de supplementenpagina in de samenvatting.
De digitale supplementen zijn slechts beschikbaar tot het einde van het collegejaar, daarna is de licentie verlopen. Per 1 september zijn alle oude samenvattingen uit de digitale box verwijderd. Dit kun je ook terugvinden in de verkoopvoorwaarden.
Mijn Slim Academy Account
Log in op https://slimacademy.nl/shop/login met gegevens waarmee je online bestelling hebt geplaatst. Heb je niet online besteld, maak dan zelf nieuwe inloggegevens aan (e-mailadres plus wachtwoord).
Je logt heel makkelijk in op onze nieuwe digitale leeromgeving. Jouw account is namelijk hetzelfde (gebruikersnaam en wachtwoord) als van onze website www.SlimAcademy.nl
Op je telefoon kan je de app downloaden. Wil je een ander apparaat gebruiken dan je telefoon, zoals een tablet/ipad of laptop? Log dan in via de browser.
De (download) links naar onze nieuwe apps zijn:
Via je browser kan je inloggen op https://app.slimacademy.nl.
Je gebruikersnaam is altijd je mailadres, vul deze in en vervolgens kun je op wachtwoord vergeten klikken. Je krijgt dan een e-mail waarmee je het wachtwoord opnieuw in kan stellen.
Je kunt het adres wijzigen door in te loggen op jouw Slim Academy account en daar je gegevens aan te passen. Let op, de wijziging geldt alleen voor samenvattingen die nog verzonden zijn.
Questions?
Check out our FAQ here first to find your answer. Can’t find your question?
Complete the form below and we will contact you!
Do you have questions about the information on our website, one of the business units, our products and services, or the possibilities to collaborate with Slim Academy? Check out our FAQ here. Can’t find your question? Then, contact us by filling in this form. You can also contact us through Whatsapp.
Office location:
Marconistraat 16
3029 AK Rotterdam